לחלק ערכות מגן לעובדים הזרים

לפני שבוע קיבלתי עבור אמא שלי ערכת מגן.

אבל הערכה נמצאת עדיין בבגאז'.

כי לאמא שלי יש מטפלת פיליפינית שמתגוררת איתה.

וגם המטפלת, כמה מוזר, חוששת ממתקפת גזים.

ובני משפחתה בפיליפינים חוששים מאד לגורלה.

כי המרחק, כידוע, מעצים את החרדה.

והסקייפ עובד שעות נוספות.

והם לא מפסיקים לדפוק לה בראש שתשיג בדחיפות ערכת מגן.

אתה מנסה לברר עם מחלקי הערכות מה האפשרויות לקבל ערכה עבור הפיליפינית, והם מפנים אותך לגורמים בפיקוד העורף.

בפיקוד העורף מסבירים לך שהחלטה על חלוקת ערכות לעובדים זרים צריכה להתקבל ע"י הממשלה.

לך תסביר למטפלת הפיליפינית את הקשקוש הזה.

ועכשיו נניח שאנחנו במצב חרום ויש הוראה לחבוש את המסכות.

האם אתם מתארים לכם מצב שאמא שלי חובשת מסיכה והפיליפינית סועדת אותה כשהיא עצמה ללא מסיכה?

לא יקום ולא יהיה!

מחר אני עוטה על פניי חיוך של אושר ומביא לאמא שלי שתי מסיכות: אחת עבורה והשנייה עבור הפיליפינית.

ומה יהיה איתי?

אני כבר אסתדר עם מסיכת פורים.

———————————————————————

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • nina ramon  On 08/02/2013 at 09:58

    לא יאומן… ואולי כן יאומן.
    במלחמת המפרץ הראשונה חולקו ערכות מגן לכולם, כולל לתיירים שהגיעו לארץ – הם קיבלו אותם בנתב"ג.
    אבל אז עוד היתה לנו מדינה, כזו בערך…

להשאיר תגובה

