התקלה של שלי יחימוביץ'

שלי יחימוביץ' יודעת היטב שהתקלה החמורה ביותר שקרתה לה ערב הבחירות היא הסתלקותו המאולצת של האלוף (מיל) אורי שגיא מרשימתה – הסתלקות שהשאירה את שלי ומפלגתה בפני שוקת שבורה ממש.

אורי שגיא, בצדק או שלא, שידרג עצמו עם השנים לדרגה כזו, שהיה באפשרותו להשלים את מה שכל כך חסר לשלי יחימוביץ' בתחום המדיני בטחוני – תחום שבלעדיו כל מפלגה במקומותנו גוזרת על עצמה להיות מפלגה סקטוריאלית.

וכך נותרה שלי עם עומר בר לב היבשושי שלא באמת נחשב למישהו שחשוב להמתין למוצא פיו.

שלי יחימוביץ' מקוננת כנגד נתניהו וליברמן על שהם בורחים מהשיח החברתי, שהוא הבטן הרכה שלהם, אל השיח המדיני בטחוני, שהוא מה שיחימוביץ' מגדירה "אזור הנוחות" שלהם.

ובכן, למה בדיוק שלי ציפתה? שהם ישארו ב"אזור הנוחות" שלה? מה זה, תוכנית כבקשתך?

ובכלל, למה שהם ישארו ב"אזור הנוחות" של שלי אם בבריחתם אל השיח המדיני והבטחוני הם זוכים בבונוס נוסף מן המוכן: הם חושפים שוב ושוב את הבטן הרכה של שלי עצמה.

אילו האגו של יחימוביץ' לא היה מסתיר לה את האור והאוויר – היא היתה מוצאת אישיות מדינית בטחונית בכירה שתשמש לה יועץ ודובר בתחום החיוני הזה.

אלא ששלי מעדיפה את האיש שלה לכל משימה – האיש הנאמן לה עד אין קץ בעל האישיות הכריזמטית והסוחפת – הלא הוא בוז'י הרצוג, שביום טוב מסוגל לדברר אפילו את הקציצות כוזברה שלה.

———————————————————————–

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • corinnahasofferett  On 14/12/2012 at 02:58

    אם חייבים גנרל מחמד, חסרים תחליפים? ליגת הפנסיונרים הנ"ל מלאה אנשים שאין להם תחליף. וכך זו של ראשי מפלגות לדורותיהם.
    הבעיה עם הפוליטיקאים למיניהם שהם אולי יודעים את ההבדל שבין פוליטיקאי למדינאי – רק שלא מטריד אותם שכן זה לא נושא מבחן כניסה לכנסת. אפילו ההבדל שבין פוליטיקאי הגון למושחת אינו במבחני הקבלה. עדיין.

    • תרצה הכטר  On 14/12/2012 at 15:35

      מסכימה עם רוב האמירות שלך קורינה.
      טוב שהוספת את המילה "אולי" – "הם אולי יודעים את ההבדל שבין…

  • nina ramon  On 14/12/2012 at 11:02

    התקלה של שלי יחימוביץ' היא הראש שלה, שהוא חד-ממדי, ופועל רק בכיוון החברתי. ראש מפלגה שרואה עצמו מועמד לראשות ממשלה חייב להיות רב כיווני.
    ושום יועץ בטחוני לא ישנה זאת.
    השיח החברתי של נתניהו ברור: קפיטליזם קיצוני. הוא לא צריך לבזבז על כך הסברים. רואים את התוצאות בשטח.

  • Menachem Raboy  On 14/12/2012 at 15:30

    בגדול אתה צודק. אבל לא יפה לשייך את בוזי לקציצות כוסברה. מצד שני כבר נאמר כי "לדובר אין עצמות בלשון".

  • Y.G.  On 15/12/2012 at 02:24

    לשגיב אין משקל אלקטורלי, ואני לא חושב שהוא אבידה בסדר גודל של פרץ, למשל. לא גנרלים יצילו את העבודה, אלא קול ברור שאינו מתחנפ למצביעי הליכוד- חזרה לדרך רבין.

  • ירון  On 15/12/2012 at 03:54

    זאת התקלה לכאורה של שגיא

  • מיכל  On 15/12/2012 at 12:20

    אהבתי את קציצות הכוסברה! אפילו את הצניעות של גולדה מנסים לחקות בעידן שבו הכל מצטלם.

להשאיר תגובה

