העסק המשפחתי של יאיר לפיד

כמה מגוחך וכמה מצער שמשורר נחשב כמו רוני סומק הסכים לצרף את שמו לאשה, לאמא, לבן ואולי גם לכלבה של יאיר לפיד – כדי להקים יחד עימם את מפלגת העתיד. זה כמובן לא בלתי חוקי, אבל זה, איך לומר, בא לא טוב בעין.

אבל השאלה היותר מעניינת היא אם רוני סומק הסכים לחתום גם על התקנון הצפון קוריאני של המפלגה החדשה.

ויאיר לפיד, עם התקנון הטוטליטארי הזה, לא מהסס לתקוף את ממשלת נתניהו על שהיא דומה למשטרו של צ'אושסקו. כי יאיר לפיד כנראה לא שמע על בית זכוכית ואבנים.

מסקרן לראות איזה אדם בר דעת יסכים להימנות על מפלגתו של יאיר לפיד ולחתום שהוא מתחייב לקבל על עצמו את התקנון המבזה הזה. ואגב, אל תתפלאו אם החותמים ייאלצו להפקיד אצל יאיר לפיד (או אצל אמא שלו) גם ערבות בנקאית כתנאי להיותם מועמדים מטעם המפלגה המשפחתית הזו לכנסת.

ומעניין אגב, שהתקנון אינו מופיע באתר של יאיר לפיד. למה הוא לא מופיע? היכן השקיפות? הייתכן שיאיר לפיד מתבייש לפרסם התקנון באתר שלו? אין זה אלא שאפילו יאיר לפיד מבין שקיימת בעייה קשה עם הלגיטימיות של התקנון ולכן עדיף שלא להפיצו.

אנחנו מחפשים את העקבות של אולמרט על המסמך המחפיר הזה.

בכלל, הרושם הברור הוא שיאיר לפיד הוא בעצם סך כל יועציו.

"אתם יודעים שאני לא מתראיין" סנט יאיר לפיד בשני כתבי הטלוויזיה מישראל שהדרימו לכבודו עד אטלנטה כדי להציל מפיו מילה או שתיים.

ובכן, למה הוא לא מתראיין? ממה הוא פוחד היאיר לפיד הזה? האם הוא חושש להתמודד עם שאלה עיתונאית – בלי לקבל אישור מראש מהטלפרומפטר שלו?

—————————————————————–

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יאיר דקל  On 11/05/2012 at 22:05

    נראה לי שיאיר לפיד לא מצפה לקהל אינטליגנטי, שמבין מה זה מצע, מה זו דמוקרטיה.
    לפיד הצטייד ביועצים טובים ונראה שהוא עושה את דרכו אל קהל של אופרות סבון וסדרות ריאליטי. יש קהל כזה מספיק גדול כדי להכניס אותו לכנסת עם כמה תומכים חסרי עמוד שדרה.
    צר לי שזה עולמם של רבים מן הבוחרים וצר לי עוד יותר שרבים מחברי הכנסת (גם הנוכחית) מתאימים לרמה עלובה זו.
    הם לא קוראים בלוגים וכותבים אינטליגנטיים אינם מדברים אליהם. עגום.

    • טומי  On 12/05/2012 at 10:04

      יאיר, זה נשמע לי כמו: אוי אוי אוי, תראו כמה קוראים ותומכים יש ליאיר לפיד-למה המניאקים האלה לא קוראים את הבלוג שלי ושל יוסי דר? זה בטח בגלל שהם לא אינטליגנטים.

      אבל האמת היא שהם דווקא די אינטליגנטים, ולכן הם לא מבזבזים את זמנם עליך ועל יוסי. תמשיכו לקנא.

      • חסוי  On 12/09/2012 at 14:18

        היהיר הזה, לפיד לא היה ולא יהיה. טומי.

  • nina ramon  On 12/05/2012 at 10:55

    כן, יש בעיה עם התופעה הזו שנקראת יאיר לפיד. מוזר מה שהולך שם.

  • יאיר דקל  On 12/05/2012 at 10:59

    לטומי, כן אני מצטער שהמון בורים בוחרים לי את הכנסת. אני לא מצטער שהם לא קוראים את הבלוג שלי. הכנסת מחוקקת חוקים וקובעת נורמות. אני לא.
    צ'רצ'יל, איש חכם, אמר: "דמוקרטיה זאת דרך שלטון רעה. אבל אני לא מכיר טובה ממנה".
    אני חסיד של דמוקרטיה וזכותו המלאה של יאיר לפיד להיבחר ואני אביע את דעתי – אוי, אוי, אוי.

  • nachum  On 12/05/2012 at 11:45

    if he a dead dog dont beat him. if you think he has bigger cance to be someone importent in the israeli politic then to win the big money in lotto in the next years– say it!

  • delorian64  On 12/05/2012 at 15:44

    קולע בדיוק. פוסט מבריק.

  • רני  On 12/05/2012 at 20:29

    ראיתי ושמעתי ברשת את נאומו באטלנטה. אנגלית טובה מאוד. הופעה
    יוצאת מהכלל. התאים לקהל כמו יד לכפפה. לא לזלזל, מאחריו עומדים
    אנשים חכמים מאוד ורעים מאוד ולהם כנראה הרבה כסף. הוא ונתניהו
    יאספו את שאריות קדימה. לדעתי יש כבר חיבור, בהחלט לא ישיר, בינו לבין נתניהו. יהיה רע מאוד לפני שיהיה רע.

כתיבת תגובה

