גלעד שליט בשבי הסלבריטאים

אני מתקשה לחלץ מעצמי תובנה ברורה באשר לגימיק הזה שבו סלבריטאים, כאות הזדהות עם גלעד שליט, נועלים עצמם לשעה בתוך תא אפלולי מקרטון, ומשם משחררים את דבריהם לאומה.

כי מה שאני מרגיש נוכח החיזיון הזה הוא בעיקר מבוכה. הדבר הזה פשוט מביך.

קשה להכחיש שמאחורי גלעד שליט משתרכת לה שרשרת מזון לא קצרה, אבל הרי איש לא יחשוד בטוהר מניעיהם של הלוביסטים והלוגיסטים וכל הסלבריטאים שנרתמו כולם כאחד למטרה שאין קדושה ממנה.

ובכל זאת אני מתקשה להבין את הקטע הזה של התא האפלולי. כאילו מה?

ולמה שלא יקימו תא כזה לפשוטי עם שאינם סלבריטאים? האם לסתם אנשים מהרחוב לא מגיע כך להזדהות עם גלעד שליט? האם רק בלב הסלבריטאים מקננת תחושת הזדהות עם האיש הנמק בבור אפל?

ואם כבר, למה שלא יספקו לסלבריטאים האסורים בתא האפלולי צלחת מרק דלוח עם פיתה עבשה וקצת בצל וזיתים מנזולינו? הרי כך רק תגבר תחושת ההזדהות עם גלעד, הלא כן?

אני מנחש שהגימיק הבא כבר בדרך.

כי יש לי תחושה עמומה שתוך זמן קצר נמצא שהסלבריטאים האלה – והפעם כאות הזדהות עם חללי צה"ל – שוכבים רבע שעה בתוך קבר.

—————————————————-

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה  On 27/06/2011 at 13:51

    לא הייתי הולכת כל כך רחוק ומשתמשת בהומור כל כך שחור… והמבין יבין.

  • delorian64  On 27/06/2011 at 20:24

    יוסי
    זה מזעזע מה שכתבת בסוף.

כתיבת תגובה

