ראובן גרוס הלך לעולמו

מלך מלכי החניונים ראובן גרוס, שהלך אתמול לעולמו, לוקח עמו אל הקבר כתב אישום חמור המייחס לו עבירות שוחד ומרמה בנסיבות מחמירות.

 

מה שמזכיר לי מקרה שקרה פעם עם חבר ילדות שלי המשמש בתפקיד בכיר באחד הגופים המסונפים לעיריית תל אביב:

 

יום אחד התקיימה באותו גוף ישיבה פנימית של המנהלים, ואחד הנושאים שעל סדר היום היה החניון הגדול שנמצא בשליטת הגוף.

 

החבר הנאיבי שלי, שתמיד שיחק אותה ראש גדול, התנגד למתן זיכיון לראובן גרוס, ונימק את התנגדותו בסיבות שונות – כולן ענייניות לעילא.

 

לא עוברים יומיים והחבר שלי מקבל מכתב התראה מעורך דינו של גרוס ובו הוא מוזהר שנודע לגרוס, שבישיבה הפנימית הנ"ל שבה דנו בעניין החניון – הוא, החבר שלי, הוציא את דיבתו של ראובן גרוס רעה, ולכן הוא אישית צפוי לתביעת דיבה בסך מיליון שקל.

 

החבר שלי פנה עם המכתב את הבוס שלו – בתקווה לקבל ממנו גיבוי כלשהו, אך עד מהרה התברר לו שהאשכים של הבוס שלו נתונים בסד מכאיב – עקב עיסקאות מסריחות אחרות.

 

המון קומפרסים חמים וקרים נאלצתי להניח על מצחו של החבר שלי – עד שעלה בידי להרגיעו ולשכנעו שהמדובר בלא יותר מניסיון הפחדה.

 

ומאז, החבר שלי – מה שבטוח בטוח – משתדל מאד שלא להיכנס לחניונים אפלים.

 

  

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איריס  On 10/07/2009 at 08:45

    זכור לי שבעבר הזהרת אותי, בידידות שפוסטים מכפישים על גרוס יובילו לאיום של עורכי דינו. אני מחכה עד היום…משרדו של יגאל שפירא הבטיח לי שהלשון הרע שלי עליהם ועל גרוס תיזכה לתביעת דיבה..אתה הרי יודע טוב שבמקרים האלה אין תביעות דיבה כי הדיבה היא מה לעשות האמת לאמיתה, והרבה יותר נוח להשאיר את זה עמום מאשר לאפשר לנפגעי השחיתות להעלות את הדברים בפני שופט.

    מותו של גרוס מהווה דוגמית לאופן שבו טחנות האין צדק הישראליות עובדות. אין בזה שום נחמה לנפגעי ארגון הפשע האלים של גרוס, בינתיים הילדים של גרוס מיליארדרים, והוא חי ששים ושתיים שנים עליזות ומהנות מאד. יש לי תחושה שהיה מי שלא רצה את גרוס על דוכן העדים, כי הוא בסך הכל היה פיון בתוך מאפיה (ממלכתית ברובה) רצינית יותר.
    השחיתות מאורגנת ככה שנפגעי מושחתים מסוגו אמורים להיות מרוצים מ"צדק פואטי" ולשמוח לאיד. אין לי שמחה לאיד, חבל לי מאד שהוא נפטר, בדמי ימיו, ובעיקר לפני שהיתה אפילו הקראה במשפטו. אף אחד לא מחפש עונש מוות, רוצים בסך הכל את הכסף בחזרה, זה מהותו של משפט, פיצוי ולא משפט שבטי של נקמות דם.

    נתיבי איילון קיבלו פסק דין של מיליונים פיצוי נגד גרוס לפני כמה שבועות, זה כניראה סוג הקיזוזים הבלתי רשמיים שנערכים בישראל. גועל נפש, ומני מזוז אחראי לזה במידה ניכרת שבמקום משפט יש פה בוררויות של העולם התחתון כאשר בית המשפט משמש כמכשיר קטן של הפשע המאורגן.

    בושה למדינה, זה כל מה שאפשר לאמר.
    אני לא אתפלא אם עוד כמה שנים ילדיו של גרוס יקבלו בשם אביהם את עיטור העוז…ככה זה, כאשר יש מיליארדים הכל מסתדר

  • איריס  On 10/07/2009 at 08:47

    מקווה שהחבר שלך לא מנתיבי אילון

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 10/07/2009 at 09:37

    יכולת לחכות

  • מיכאל  On 10/07/2009 at 12:14

    שם הוא יוכל להצטרף לשאר חבריו

  • שמוליק  On 10/07/2009 at 13:29

    אם חיכית עד שהוא ימות בשביל לכתוב את זה אז אתה סתם פחדן

  • יוסי דר  On 10/07/2009 at 13:56

    לשמוליק,
    לא חיכיתי שהוא ימות, אבל צריך איזה אפרופו כדי להיזכר ולכתוב את הסיפור.
    וכי ממה יש לפחד – אפילו לשון הרע אין בסיפור שלי.

  • מיקי  On 24/07/2009 at 03:49

    אתה קורה ליוסי דר פחדן אבל אתה מסתתר באומץ לב אחרי כינוי/שם אנונימי ללא מייל וללא הפנייה.

    מה גם לא הפגנת תבונה יתרה וגם לא הבנת הנקרא,
    אז נפחת נפיחה שמשקפת אותך במידת מה.

כתיבת תגובה

