יוסי שריד בנעלי נייק

 
שריד
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עוז  On 03/07/2009 at 20:38

    יש לך משהו מקורי להגיד ? חוץ מלהשמיץ את ברק ועכשיו גם את יוסי שריד ?

  • יוסי דר  On 03/07/2009 at 20:57

    עוז לתמורה בטרם פורענות

    הרצינות שלך תהומית מדיי.

  • עמי עממי  On 04/07/2009 at 00:27

    אין לך גבולות? זה שאדיוט אחד עשה מהתמונה הזו שער לספר זה אומר שזה בסדר? נפלת על הראש? אתה באמת חושב שזה מצחיק? היית רוצה שמישהו שלא ממש מסכים עם דעותיך יפרסם תמונה שלך מחרבן באיזה שיח? אני לא מבין אותך.

  • מר שמלו  On 04/07/2009 at 02:36

    דר, אתה טיפןס די וולגרי, נכון? בטוח אמרו לך את זה כבר. לא פרובוקטיבי, לא פרוע וחינני, סתם וולגרי.

  • עוז  On 04/07/2009 at 12:12

    על רצינותי התהומית. כנראה, שידינו המליץ, צריך היה לפצוח בקרירה של ליצן ולא מליץ.

    אני בכל אופן אשאר חוקר רציני למדי של כל מיני דברים, ואם מדי פעם אני חובט במישהו עם פטיש, יסלח לי בבקשה כי אני גיאולוג בהכשרתי.

    וחוץ מזה:
    אורחים – 4, קבוצת הבית – 0.

  • מיקי  On 24/07/2009 at 02:04

    עו"ד דר.

    מעולה, הנה לך – שידור חוזר של בגדי המל החדשים,
    המלך הוא עירום!

    גדול
    את לא וולגרי, אתה מקורי מדליק ומביא דברים בשם אמרם
    [והנה כך באה גאולה לעולם] המשך כך.
    אתר מרענן ומשיב נפש, יפה כל פעם אני מופתע לטובה מחדש, עושה לי את היום.

    לכל המגיבים תנסו להוציא את האצבע מהת*ת
    יעזור לכם לראות ברור יותר את מה שלא הצלחתם להבין.

    ברכות

    מ.

להשאיר תגובה

