ושוב אותה צביעות

לא סוד הוא שח"כ אסתרינה טרטמן היא לא כוס התה של ציבורים רחבים מאד (ואני בתוכם), בוודאי מאז התבטאויותיה בקשר למינוי חבר הכנסת הערבי גאלב מג'אדלה כשר בממשלה.
 
אבל כשאתה שומע את רזי ברקאי ודומיו – אנשי אמת וצדק מלידה – מגלגלים עיניים לשמיים על כך שח"כ טרטמן, שבמקרה מועמדת להיות שרה, אמורה וחייבת לתפקד בדיוק על פי אחוזי הנכות שלה ולא יותר מכך – אינך יכול שלא להתפעל פעם נוספת מהצביעות של ה"עיתונאים" הללו.
 
אנחנו מכירים אנשים מסוגו של רזי ברקאי ודומיו. אלה אנשים שמתקלחים – בבית – בבגד ים. אלה אנשים שאם יבחינו פתאום, שמד המהירות במכוניתם מורה שהם עברו על המהירות המותרת – הם לא יהססו לסור מיד לתחנת המשטרה הקרובה ולבקש שיוגש נגד עצמם דו"ח תנועה.
 
להקיא מהם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • איריס  On 26/02/2007 at 10:14

    לא מסכימה אתך. הדיבורים הגזעניים שלה הם עניינה ולשם כך נבחרה, אבל דוקא הסיפור הזה דוחה במיוחד ומאפיין את רמת השחיתות הציבורית שמחלחלת למטה. ברור שהיא תיחמנה בקשר למצבה הרפואי כדי להגדיל את התקבולים מן הביטוח, וזה הפך כבר לנוהג בישראל ,כולל קצינים בכירים בצה"ל שעושים ימים כלילות לארגן לעצמם אחוזי נכות, חלק בזכות "טראומה" וממשיכים לעבוד. זה משדר מסר למטה לציבור. כך המקרה של עמוס גלעד שטען לצורך תגמולים לנכות שהוא סובל מטראומה קשה פגיעה בריכוז, זיכרון ושינה, ובאותו זמן כיהן בתפקיד בכיר. אם הוא משוגע שישב בבית, ואם לא, אז מה פתאום תגמולי נכות? האנשים האלה מרוקנים את הקופות ואז מי שבאמת צריך לקבל, יוצא בלי כלום.
    נכון, זו לא הסיבה שהמעשה הזה נחשף וגונה, אבל משקרה הדבר כדאי לקפוץ עליו. אם יש לך משהו דומה על ברקאי, תעשה עבודת רגליים ותגלה לנו. דיבורים במקום עבודה, זה לא מועיל.

  • יוסי  On 26/02/2007 at 10:37

    לאיריס,
    משום מה נדמה לי שטרטמן זוכה לטיפול תקשורתי, שמישהו אחר במקומה – אילו היה בצד "הנכון" של הפוליטיקה – לא היה זוכה לו.
    אשר לרזי ברקאי – לא במקרה הכנסתי את עיסוקו (עיתונאי) בין מירכאות, וזה על סמך ידע אישי.

  • אורן  On 26/02/2007 at 10:46

    (יער אדלבאום)
    דיבורים במקום עבודה זה לא מועיל. וואלה!

    במקרה הספציפי הזה אני בכל ליבי עם יוסי. (מחמת הספק:) יש כאן אישה שחלתה במחלה קשה ונקבעו לה אחוזי נכות כמקובל במשק. והיא אישה חזקה (ניחוש) ולמרות שאדם אחר במצבה היה עובד 4 שעות היא מותחת את עצמה ועובדת יותר.
    האם מגיע לה עונש?

    וזה לא קשור לדעותיה.

  • איריס  On 26/02/2007 at 11:20

    אני מסכימה איתך לחלוטין בטענה שאם זה היה במחנה הנכון זה היה עובר. רק שלדעתי התגובה לזה צריכה להיות חשיפה דומה ולא השתקה הדדית או מתן חסינות לכווולם.
    בזה התכוונתי שזה דורש עבודה.

    אורן, האם אתה רוצה להגיד משהו יותר קונקרטי ? האם לדעתך עבודה עיתונאית היא "דיבורים" ואילו חירטוטי המחשב שלך, עם חדירה לפרטיות של אחרים ופריצת החוק אגב זה, היא "עבודה". זו האידיאולגיה של החינוך מחדש ?
    נכון, אינלטקטואלים צריכים לעבוד בניקיון בתים, אם כבר אינם כשירים לזנות במכוני עינוגים לבכירי הצבא והמשק, ואורן, שידיו מרוחות בבוץ היוצא מן המקלדת שלו, צריך להרוויח מיגיע כפיהם של המנוונים. אתה דתי כמו שאני צנצנת. סליחה את יהודי כמו שאני צנצנת.
    א

  • דב  On 26/02/2007 at 11:55

    מדובר בתאונה. פרט לכך אני מסכים אתך ועם יוסי דר.

  • אורן  On 26/02/2007 at 12:26

    זכרתי תאונה אבל בעיתון היום כתבו תאונה.
    ההסבר הוא שהיא חלתה בסרטן וכמה שנים אחר כך נפגעה בתאונה.
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A1%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%94_%D7%98%D7%A8%D7%98%D7%9E%D7%9F
    איך אומרת סבתא שלי – צריך מזל בחיים.

    איריס – לא באמת ראוי לענות לך וההשתלחות שלך רק מוכיחה את מה שאמרתי. לא נורא, את לא גורם שיש להתרגש ממנו.
    בכל זאת, בשביל העיקרון אני אנסה להסביר בצורה עניינית – ההאשמות המרומזות שאת מפזרת על קשרים בין הון, שילטון ופשע הם לא ממש עבודה עיתונאית. לכתוב, למשל, ש"הבעיה … עם רון לאודר וביבי נתניהו המגייסים את התנ"ך כדי לסחור בנשים ולחסוך כסף מהונם הרב" זה לא בדיוק תחקיר עיתונאי מפואר.

    ואם אני כבר כאן אולי אנצל את הבמה בשביל לשאול את המשפטן המארח – האם יש מקום לתביעה בגין לשון הרע עקב ההפרחות חסרות השחר של איריס – (מלבד הקישקושים בדבר הדתיות או היהדות שלי) על הבוץ מהמיקלדת שמרוח על הידיים שלי (הו! כמה ציורי!), על ההאשמה שאני מרוויח על חשבונה (אני מרוויח כי אני עובד ומלמד), ועל ההאשמות על חדירה לפרטיות ופריצת החוק אגב זה?

    ובעצם, איריס, באחד מגלגולייך בשירות המדינה היית משפטנית גם את, לא?

  • איריס  On 26/02/2007 at 15:35

    מגלגולייך בשירות המדינה" "

    אני ? בשירות המדינה ? הייתי שלושה חודשים בצה"ל, ופעם תרגמתי כעצמאית כמה מסמכים למחלקת הוצאה לאור של משרד המשפטים.
    גילגולים? למה לא סאלטות ממש ?

להשאיר תגובה

